czwartek, 8 sierpnia 2013

Pięć miesięcy blogowania to okazja do nagród rozdawania !

Tak sobie pomyślałam, że skoro to już 5 miesięcy mojego pobytu w świecie wirtualnym i skoro tak dobrze i miło mi tutaj, to jest to wspaniała okazja, by urządzić dla Was - Paozjowiczów cudowną magiczną rozdawajkę! :)

A co trzeba zrobić, by wziąć w niej udział ?

1. Być w gronie fanów mojego funpaga : Paozja .
2. Polubić również cudownych sponsorów, bez których mój pomysł na pewno by się nie udał.
    Zaglądamy więc pod poniższe linki i klikamy : "Lubię to" : 


3. Polubić i udostępnić publicznie na swoich profilach plakat rozdawajkowy dostępny tu.
4. Cierpliwie czekać na wyniki losowania, które zostaną opublikowane na blogu w sobotę rano, dnia 10  sierpnia :)

Wśród Waszych zgłoszeń już w sobotę rozlosujemy :

Piękne spineczki od Momilio :)
Chusteczkę na główkę dziecka od Catamber oraz dla wszystkich wylosowanych uczestników rozdawajki 25% do sklepu DaWanda.com na dostępne tam cudeńka Catamber :)
 Słonika na szczęście od Galeria Malandia :)
Zawieszkę z trzema pięknymi ptaszkami od Galeria Malandia :)
 Serduszko - zawieszka Paris od Galeria Malandia:)
Dwie cudowne czapeczki do wyboru od Hobibobi :)
Jeśli okaże się, że wylosowane osoby nie skontaktują się ze mną w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników, losowanie nagród im przyznanych zostanie powtórzone :) Udanej zabawy i powodzenia ! :*

8 komentarzy:

  1. Super nagrody..gratulacje z okazji 6 miesiecy blogowania:-) :-) :-) u nas tez taka rocznica :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas 5, ale do 6 to już tylko rzut beretem :)
      A Wam niniejszym gratuluję ! :)

      Usuń
  2. Gotowe, plakat wstawiłam też na swój blog http://kuchniaijejswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń