sobota, 29 czerwca 2013

Alchemy Day Spa.

Jednym z miejsc w Polsce, za którymi bardzo tęsknię jest Alchemy Day Spa. Jest to miejsce, w którym można odpocząć, totalnie się zrelaksować oraz zadbać o urodę. Jak się okazało teraz po dwóch latach,  jest to także miejsce, w którym nawiązałam fajne znajomości !.

Alchemy Day Spa cechuje profesjonalizm wykonywania usług oraz przede wszystkim ciepła atmosfera, która powoduje, że nie chce się stamtąd wychodzić. I nie mam tutaj na myśli tylko wszechobecnej woni wspaniałych pachnidełek i olejków eterycznych. To przede wszystkim Dziewczyny tam pracujące stwarzają ten niepowtarzalny klimat, w którym czujesz się nawet lepiej niż w domu. 

Wszystko o czym mówię wyżej znajduje się na parterze przedwojennej kamienicy z 1920 roku. I tak naprawdę wchodząc tam (a nie zaglądając wcześniej na stronę Alchemy) doznajemy niezwykłych emocji. Wchodzimy bowiem do mieszkania ( !!! ), które jest zaaranżowane na pracownię. Znajduje się tam kilka pokoi, w których znajdują się wspaniałe meble, łóżka, fotele.
Nie sposób oprzeć się wrażeniu, że jesteśmy w zupełnie innej epoce. Jak przeczytałam na stronie Alchemy miejsce to ma szczególną historię, gdyż mieszkała w nim znana artystka polskich scen Rena Rolska, zaś w późniejszym czasie miał tu swoją pracownię wybitny krawiec ubierający warszawską elitę Pan Aleksander Drozda.

By zamówić wizytę - wystarczy zadzwonić, a uprzejma obsługa dopasuje Wam odpowiedni termin spotkania lub zaproponuje, który zabieg będzie dla Was odpowiedni :). Ja pierwszy raz trafiłam tam dzięki Tatinkowi, który to zrobił mi niezwykłą niespodziankę jako Mikołaj i wręczył mi zaproszenie do SPA !! (nawiasem mówiąc - teraz mam w łapce zaproszenie do paryskiego spa, ale jakoś tak nie mam czasu się wybrać. Szczegóły wkrótce! ). Już nie pamiętam, na który zabieg wtedy się udałam, ale jedno wiem na pewno - odpoczęłam wtedy i zrelaksowałam się do tego stopnia, że nie byłam w stanie stamtąd wyjść o własnych siłach :D Na szczęście salon znajduje się w samym centrum Warszawy ( mapka ), więc jakoś udało mi się wrócić do domu. Taka forma zrobienia prezentu dla kogoś nam bliskiego jest dostępna do dziś i naprawdę ją polecam! :) Jeśli chcecie poczytać coś więcej na ten temat zapraszam tutaj.
Na początku naszej wizyty zawsze zostaniemy poczęstowani ogromem pyszności - możemy zakosztować w winie, herbacie (ja tam trafiłam pierwszy raz w zimę i byłam przemarznięta! Moimi dłoniami nie byłam w stanie nawet uzupełnić formularza rejestracyjnego :D ), truskawkach, czekoladzie , ananasie itp.  A później ? Oddacie się w ręce naprawdę magiczne i odpłyniecie !!

W autorskich zabiegach pielęgnacyjnych, które są wykonywane w Alchemy Day Spa są wykorzystywane naturalne elementy terapii – woda, algi, glinki, błota lecznicze, borowina, oleje roślinne, zioła, kamienie szlachetne i półszlachetne, esencje aromaterapeutyczne. Wszystkie kosmetyki są wolne od syntetycznych konserwantów, parabenów, pochodnych ropy naftowej, silikonów, syntetycznych barwników. I naprawdę muszę powiedzieć, że działają ! Będąc tam słuchajcie więc Pań tam pracujących, bo potrafią naprawdę dobrze doradzić. Ja byłam bardzo zadowolona, a to miejsce polecam !!!

Ps: Pozdrawiam ciepło Paulinę i Gosię i już oznajmiam, że na pewno do Was jeszcze wrócę ! buuziak!

3 komentarze:

  1. Paulina -Alchemy29 czerwca 2013 16:37

    Jest Nam bardzo miło za tak ciepłe słowa!!! Serdecznie Zapraszamy!!! @-}--

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie miejsca :D
    Na wakacjach będę miała przyjemność zrelaksować się w podobny sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm...
    już wyobraziłam sobie, że leże na jednej takiej kanapie i jakaś miła Pani polewa mnie gorącą czekoladą (troche pomieszałam w głowie wątki) :P
    ale to nic- byłoby przyjemnie i tak - hihi :)

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń