wtorek, 23 kwietnia 2013

Nominacja Liebster Award !

Dziś słów kilka o nominacji / wyróżnieniu / zabawie wśród początkujących blogów.  Zostałam wyróżniona przez moją  nową koleżankę, i także Mamę ślicznej Rozalki :-) Jest mi niezwykle miło, że ktoś do mnie zagląda, komentuje czy też lajkuje moje posty na facebooku! Wierzcie lub nie, ale to naprawdę uskrzydla :) Bardzo Wam dziękuję i proszę o więcej :) Poniżej przedstawiam Wam zasady tej zabawy: 

  „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

A więc do pracy. Zacznę może od pytań, jakie zadała mi moja Czytelniczka :)

1. Ulubiony kolor? Turkusowy :)
2. Gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje? Obecnie marzy mi się agroturystyka, cisza i spokój :) 
3. Sukienka czy spodnie? Sukienka.
4. Czy trenujesz jakiś sport/taniec? Niestety nie
5. Ulubiony film? "Nietykalni".
6. Ulubiona potrawa? Francuska zupa cebulowa!!!
7. Ulubiona książka? "Jeździec Miedziany" P. Simmons.
8. Czy jesteś od czegoś uzależniona? Jeśli tak to co to takiego? Być może troszkę od słodyczy ;) Ale na pewno od mojej rodziny i  przyjaciół :)
9. Rozważna czy romantyczna? Romantyczna !!!
10. Czy łatwo wyprowadzić cię z równowagi? Raczej tak, ale pracuję nad tym ;) 
11. Dlaczego założyłaś bloga? Z potrzeby posiadania czegoś swojego i spróbowania własnych sił :)

Muszę przyznać, że ciężko jest mi wybrać aż 11 blogów, bo nie czytuję blogów jakoś namiętnie. Zaraz zobaczymy ile mi ich wyjdzie :)

Oto więc i Drogie Panie, które nominuję:


Okej :) udało się!!
Teraz moje pytania do Was! :)

1. Co Ci daje blogowanie?
2. Czym zajmujesz się na co dzień?
3. Twoje największe marzenie.
4. Ulubiona potrawa.
5. Książka, którą zapamiętasz na zawsze.
6. Ulubione marki odzieżowe dla maluchów.
7. Sposób na odpoczynek.
8. Rozważna czy romantyczna?
9. Czego się najbardziej boisz?
10. Film, który polecasz. 
11.Kolory w Twoim mieszkaniu.

No i tu kończy się moja zabawa a zaczyna się Wasza!
Udanego dnia!

6 komentarzy:

  1. bardzo bardzo dziękuje za nominację ;)
    przy najbliższej okazji - odpowiem na pytania :)
    pozdrawiam serdecznie!

    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, w wolnej chwili na pewno odpowiem na pytania :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękowałyśmy u siebie, ale podziękujemy tez tutaj - a więc... dziękujemy, bo takie wyróżnienia na prawdę dodają skrzydeł i chce się bardziej ;) ! :P I zapraszamy jak najczęściej do nas!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :) Już się w to kilka razy bawiłam, w wolnej chwili dopiszę odpowiedzi na Twoje pytania tu http://czymzajacmalucha.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-award-ciag-dalszy.html.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co dziękować :) Czekam na Wasze wiadomości ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń