sobota, 13 kwietnia 2013

Magia świec.

Kiedy byłam w ciąży zbzikowałam na punkcie domowej aromaterapii. Potrafiłam zapalić kilka świec i po prostu patrzeć na ich płomień. Relaksowałam się także ich aromatem, bo przeważnie wybierałam te zapachowe. W ciągu tych 9 miesięcy najbardziej odpowiadały mi zapachy słodkie, typu mandarynka lub wanilia .


Obecnie świece częściej bywają w szufladzie, ale przy okazji piątkowych kolacji zawsze je stawiam na stole. Od razu zmienia się atmosfera, od razu można zbudować nastrój ciszy, o jakim w ciągu dnia nawet nie ma mowy, gdy ma się małe dziecko... Ogień sprawia, że odpoczywam i wyłączam myślenie. Zapominam o problemach i o tym, co jeszcze powinnam zrobić w domu ;-).



W świecie magii świece są symbolem światła i ludzkiego życia. W czarach i zaklęciach ich kolory nie są przypadkowe : 
  • biała : oznacza czystość i jasność,
  • szara : pozwala odegnać złe myśli i neutralizuje uroki
  • niebieska : otwiera naszą intuicję i pomaga rozwiązać problemy
  • zielona : odpowiada za uzdrowienie
  • czarna : jest palona w celu zaszkodzenia komuś
  • czerwona : dodają odwagi i energii
  • żółta : przynosi szczęście w grach liczbowych
  • pomarańczowa : pomaga określić cel, do którego dążymy
  • fioletowa : pozwala nam odnaleźć równowagę
  • różowa: przyciąga czułość, serdeczność, ciepło w związkach, w rodzinie, w przyjaźniach
  • brązowa : pomaga w koncentracji
  • srebrna : przynosi miłość
Którą ze świec macie ochotę zapalić dzisiaj?


2 komentarze:

  1. Zapaliłabym zielona , bo moja córa od miesiaca ma katar i kaszel i niewiadomo z jakiego powodu w sumie . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dużo zdrówka dla Juleczki! może to jakaś alergia?

      Usuń